Salı, Eylül 27, 2005

Benim Mutfagima Hos Geldiniz


Sevgili yemek sever arkadaslarim, sizlere begendigim zevkle yaptigim ve tabiki zevkle deneyip yedigim:) tarifleri sunacagim.
Uzun zamandir bu hevesin pesindeyim, ne yazik ki bu zamana kadar bir türlü cesaretimi toplayip istegimi gerceklestiremiyordum.Bir cok begendigim ve devamli takip ettigim sitelerin sayesinde ne kadar paylasimci oldugumuzu gördüm ve bu sekilde bende bir adam atmak istedim.

Güzel paylasimlar diliyorum ve simdiden tesekkür ediyorum herkese..

14 Comments:

Blogger Burcu ÜNAL said...

hoşgeldin elçin :)

29 Eylül, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Cok tesekkür ederim Burcu hosbuldum:)

29 Eylül, 2005  
Anonymous Adsız said...

Elçin merhaba,
blogun hayırlı olsun. Sevgiler...

30 Eylül, 2005  
Anonymous Adsız said...

Elçin hoşgeldin. Ekmek güzel görünüyor. eline sağlık.

30 Eylül, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Cok tesekkür ederim hepinize..araniza yeni bir blog sahibi olarak katilmak gercekten cok mutluluk verici.Cok güzel karsilamaniz ayrica mutlu ediyor beni. Araniza hosbuldum:)

30 Eylül, 2005  
Blogger Yesim said...

Hoşgeldin Elçin blogun hayırlı olsun : )

01 Ekim, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Tesekkürler yesim cok sagol:)

01 Ekim, 2005  
Blogger cay saati said...

merhaba elcin,
siten hayirli olsun, mutfagini bizlerle paylasmaktan mutlu oldugunu okuyunca cok sevindim,paylasmak cok güzel bir duygu...paylasimlarin artmasi dilegiyle,hamileliginde kolayliklar diliyorum
sevgiler hülya

02 Ekim, 2005  
Blogger sefika said...

merhaba Elçin blogun hayırlı olsun. dilerim güzelliklerle ve mutluluklarla dolu paylaşımlar yaşanır birlikte. Benimde açmaya yeni cesaret edebildiğim bir blogum var. adresim: bizimevblogspotcom.blogspot.com/ uğrarsanız savinirim. bir diğer ortak yönümüz benimde yakında bir bebeğimin olacak olması ben de 7 aylık hamileyim. sana da hayırlı hamilelikler diliyorum. sevgiler Şefika

03 Ekim, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Merhaba sevgili Hülya;
cok tesekkür ederim sizler daha tecrübeli blog sahibi olarak beni ve diger yeni blog sahiplerini bu sicaklikla araniza almaniz bizleri cok daha mutlu ediyor emin olun..Güzel paylasimlari sizlerin sayesinde gördüm ve bende elimden geldigini yapacagim insallah:)

Merhaba sekerkiz:)
Ne güzel yeni blog sahipleriyle tanismak ta ayri bir keyif veriyor ayni heyecani yasadigimizi düsünüyorum.Birde hamilesin ne güzel senin bebisin hayirlisiyla daha erken dünyaya merhaba diyecek anlasilan:) Son aylarini da hayirlisiyla gecirmeni diliyorum.Sitene mutlaka ugrayacagim..

04 Ekim, 2005  
Blogger Dilek... said...

Elcin hosgeldin demek icin gec degildir umarim. Blog'unu yeni gordum ama elmali tartini coktandir yiyoruz istahla. Tarifi ogreneli beri iki kez yaptim, sabirsizlikla ucuncusunu bekliyoruz... Sevgiler.

08 Ekim, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Dilek hic olurmu cok sagol hosbuldum araniza:)
Elmali tarti begenmenize cok sevindim insallah Nar Ye`ye de katilacagiz ama bu sefer tarif bulmakta baya bir zorlandim ne yalan söyleyeyim:)

08 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız said...

Elcin :) Merhaba, blog adresini msn'de gördüm ziyaret edeyim dedim. Ne güzel seyler yapmissin habersiz böyle. Tebrik ederim.

11 Ekim, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Aaa canim benim ya cok tesekkür ederim:) mutlu oldum birden seni görünce.Birseyler yapmaya calisiyorum iste:)

12 Ekim, 2005  

Yorum Gönder

<< Home