Çarşamba, Ekim 05, 2005

ZEBRA KEK:)



Dün aksam ablam ve enistem bizdeydi ve bende cayin yanina hemen bir kek yapayim dedim.Herzaman ki kek olsun istemedim hemen sevgili Mine nin sitesindeki zebra kek`in sekli aklima geldi ama gördügünüz gibi pek bir alakasiz oldu:) tarifte ki malzemeler benim kolay kek`in malzemeleri ama isin garip tarafi tadi sanki cok farkliydi ve herkes cok begendi..Seklini tutturamasam da tadi güzeldi.
Bu arada bugün Ramazan`in ilk günü ve ben oruc tutamasam da bir heyecan var icimde..Ramazan da yemek hazirlamak daha bir zevkli oluyor herseyi düsünüyorsunuz..Sofra`ya koymadiginiz seyler bile geliyor akliniza:)

HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR...

3 Comments:

Blogger sefika said...

merhaba:) bu keki ben de denemiştim ve benimkinin de şekli alakasız olmuştu. Israrla bir kez daha denemiş ama hüsrandan başka sonuç alamamıştım. Tadları gerçekten güzeldi ama ben zebra kek şekli özürlüsü olduğumu kabullenip kadere boyu eğdim. Üzülme yanlız değilsin :) sevgiler

05 Ekim, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Merhaba sekerkiz yanliz olmadigima sevindim inanirmisin:) cünkü hatirlamiyorum ama bir site de daha görmüstüm cokta güzel görünüyordu bu zebra kek nerde hata yaptim aceba diye düsündüm aksam..ama olsun tadinin güzel olmasi hatayi örtmüs oldu..
aksama verecegin tarifi bekliyorum:)

05 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız said...

selam elcin ben zebrali keki yaptim ve cidden süper olduu, ellerine saglik,tesekkürler

09 Ekim, 2005  

Yorum Gönder

<< Home