Perşembe, Ekim 06, 2005

KAYISI KOMPOSTOSU


Elimde kalan yaklasik iki avuc kayisi vardi ve bende dün iftara komposto icin kullandim o bakimdan tam olarak gram veremeyecegim.Benim en cok sevdigim kayisi ve erik kompostosudur mayhos mayhos:) birde cok fazla tatli sevmedigim icin sekerini agiz tadiniza uygun yapmanizi öneririm..

Yaklasik 2 avuc kayisi
2 litre su
2,5 bardak seker


Kayisilari 2ye kestim ama birdaha ki sefere biraz daha ufaltacagim:) baya bir sisiyorlar bende agzima büyük parcalar gelmesini pek sevmedigim icin sanirim dörde bölecegim.Su ile kayisiyi biraz kaynattiktan sonra sekerini ekleyip kayisilar iyice yumusayincaya kadar pisirin.Cok hararetli ateste kaynatmamanizi tavsiye ederim suyunun miktari kaynadikca azalmasin.

2 Comments:

Blogger Minik Patikler said...

Merhaba, erik kompostosunun tarifini de verecek misin acaba benim de buzlugumda dondurmus oldugum ve cok sirin minik toplar gibi birbirine vurunca sesler cikartan eriklerim var da, bebek dogduktan sonra komposto falan iyi geliyormus sut icin yanlis mi biliyorum? Hayirli ramazanlar :)

08 Ekim, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Tabi minik patikler erik kompostosunu bu hafta söz yapip tarifini yazacagim:) bu arada ben kurumus mürdüm eriginle yapiyorum insallah senin eriklerinle de ayni sekilde olur. dogumdan sonra mutlaka iyi geliyordur serbet niyetine hani süt yapar ya o bakimdan:D ben gerci hic icmemistim dogum dan sonra ne yalan söylim ama bu sefer belki bende icerim:)
Sana da hayirli ramazanlar

08 Ekim, 2005  

Yorum Gönder

<< Home