Salı, Ekim 11, 2005

Erik kompostosu ile marmelati


Gecenlerde sevgili minikpatikler erik komposto tarifini istemisti bende cok sevdigim icin kayisi kompostomuz biter bitmez kurumus mürdüm erigi aldim ve yaptim.Taneleri cok yumusadigi icin bende süzgecten gecirip tanelerini blender da ezdim ve erik marmelati yaptim.Tereyag ile cok güzel oluyor tavsiye ederim:)



200 gr kuru erik
1 bardak seker
1,5 litre su


Kalabalik olmadigimiz icin cok az yapiyorum siz tabi cogaltabilirsiniz.
Erikleri dörde bölün ve tencereye suyu koyup 5 dakika kaynatin daha sonra sekeri ilave edin ve yaklasik 20-25 dakika kisik ateste pisirin.
Daha tatli sevenler tabiki sekerini cogaltabilir.Benim gibi tanelerinden marmelat yapmak istiyorsaniz süzgecten gecirip tanelerini blendar da pürüzsüz olana kadar ezin - kücük bir kase marmelat elde edin:)


Afiyet olsun!

4 Comments:

Blogger Minik Patikler said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

15 Ekim, 2005  
Blogger Minik Patikler said...

Canim cok tesekkur ederim Allah razi olsun, benim erikler az oldugu icin sadece kompostoyu deneyebilecegim erikleri de yemek istiyorum cunku tazecikken dondurmustuk :) Binlerce kez Allah razi olsun, gonlune gore versin :))))

15 Ekim, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Dualarin icin cok tesekkür ederim..Allah cümlemizden razi olsun seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana:)

15 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız said...

This is very interesting site... » » »

03 Mart, 2007  

Yorum Gönder

<< Home