Salı, Eylül 12, 2006

Canavar 1:)

Bugün ufak canavarimizi tanistirmak istedim artik ele avuca geliyor poz bile veriyor ya o yüzden:) ne cabuk geciyor zaman..en güzel zamanlari simdi ve bu yüzden hic büyüsün istemiyorum doya doya bebekligini izlemek istiyorum...ama her yasin bir güzelligi var tabiki...aslinda benim büyük canavarimin resimlerini koymak isterdim ama malesef resimlerde hic yüzüne denk getiremiyoruz yerinde durmuyor:) tarayici aldigimizda insallah kres'te cekilen cok güzel resmini koyacagim..yakisikli oglumu tanistirmadan olmaz:)
Ufak canavardan baslayalim o zaman..


10 dakika sesinin cikmadigini farkedince mutfaktan hemen oturma odasina kostum birde ne göreyim annesinin kitaplarini ve dergilerini karistirmakla mesgul..türkiyede 3 tane dergi almak nasip oldu onlarada gözüm gibi bakarken oglusum hallediyordu.BAyildim bu haline onun icin hemen fotografini cektim..daha tazecik yani 5 dakika bile olmadi:)


Baba ogulun pasakli halleri:)


abi kardesin sabah keyfi


6 Comments:

Blogger Rakunt ideas said...

maşallah nazar değmesin süper tatlılar allah bağışlasın....Çok çabuk geçiyor zaman değil mi?? benimde 7 aylık bir oğluşum var daha yeni doğum yaptım sanki:))

13 Eylül, 2006  
Anonymous Adsız said...

Elçin maaşallah çok tatlı oğulların... Allah nazardan saklasın...

13 Eylül, 2006  
Blogger Dilek... said...

Cok tatli bir bebis bu gercekten. Cokta iyi bakmissin masallah:) Bu arada babaya benzemiyor pek ufaklik, sana mi benziyor daha cok?

13 Eylül, 2006  
Blogger Burcu Özdoğan said...

Elçin hoşgeldin.Seni gerçekten çok özlemiştik.Bir bakayım dedim bloguna belki gelmişsindir diye ve o dünyalar tatlısı yavrularını gördüm.Allah nazarlardan korusun çooooook tatlılar.Darısı benim gibi çok isteyenlerin başına...
Sevgiler

14 Eylül, 2006  
Blogger pınar said...

elçin hoşgeldin. büyütmüşsün oğlunu:) Maşallah ikisine de.

14 Eylül, 2006  
Blogger Burcu ÜNAL said...

elçincim,
Allah bağışlasın sana sevdiklerini..bebeklerin çok şirinler..bende erkek bebeğim olsun çok istiyorum, istedimde, neyse kısmet artık ..

öpüyorum abiyi ve kardeşini..

sevgiler..

15 Eylül, 2006  

Yorum Gönder

<< Home