Pazar, Eylül 10, 2006

Cikolatali Pasta ..Geldim

Bedava Resim Yükleme
Nihayet uzun bir aradan sonra geldim..fotograf makineme daha yeni kavustugumu söylesem inanirmisin?Evet herzaman derim ya benim islerimde hep bir sansizlik var diye..öyle deme deselerde öyle valla:) neyse ki aksiliklere ragmen hasretimiz sonra erdi ve bende hemen tariflerime baslama karari aldim..Gerci benim ufak canavarim buna pek izin vermiyor bu aralar, ama bir sekilde araya tariflerimi sIkIstIrmam gerekiyor cünkü cok özledim.Türkiye'den geleli bir hafta oldu ve 4 haftalik tatilimizde cok gezip eglendigimizi söyleyebilirim..gözlerim hep degisik menülerdeydi..yemedigim seyleri deneyip tatlarina bakmak istediysemde Iskender ve Lahmacun'dan vazgecemedim:) ama su anda yazarken aklima cok sevdigim künefeyi yemedigim geldi ve birden tuhaf oldum..niye yemedim ki ya:) oysa o kadar cok niyetlendigim olmustu ama malesef yemekten önce oluyordu bu ve karnim doyduktan sonra gözüm hicbirsey görmedigi icin künefe yemeden gelmis oldum..tühh:)neyse canimiz sagolsun..
Uzun lafin kisasi tarifimi vereyim..Bu pastayi teyzem bize visneli-cikolatali yapmisti cokta güzel olmustu ama esim pastalarda visneyi pek sevmedigi icin ben tarifi biraz degistirdim..

Cikolatali Pasta

Malzeme:


  • 2 paket Dr.Oetker Mousse au Chocolat
  • 2 kat kakaolu pasta keki
  • 1 kahve fincani soguk neskafe ( hazir ice coffe süte kullandim)
  • damla cikolata
  • 100 gr bitter cikolata
Yapilisi:


  1. Sütle hazirladigin neskafe ile bir kat keki islatin.
  2. Hazir Cikolatali kremayi pakette tarif edildigi gibi hazirlayin ve yarisini kekin üzerine yayin.
  3. Üzerine yaklasik bi avuc damla cikolatayi serpistirin.
  4. Diger keki de islattiktan sonra üzerine koyun ve kalan diger kremayi sürün.
  5. Bitter cikolatayi eritin ve üzerine dökün.
*Ben cikolatali pasta kremasi bulamadigim icin Mousse au Chocolat kullandim siz dr oetker'in cikolatali pasta kremasi kullanabilirsiniz.

Not: bana üzerindeki cikolata sosu cok tatli geldi eger sizede agir gelir diye düsünürseniz yapmayabilirsiniz..

9 Comments:

Blogger Yesim said...

Hoşgeldin Elçin,umarım bir daha bu kadar uzun bi ara vermezsin : ) Ellerine sağlık, pasta da çok güzel görünüyor...

11 Eylül, 2006  
Anonymous Adsız said...

Hoşgeldin, umarım annen daha da iyidir. Pasta çok leziz görünüyor, ellerine sağlık.

11 Eylül, 2006  
Anonymous Adsız said...

elçin hoşgeldin. umarım anneciğin iyidir. bebeğinle birlikte harika zaman geçiriyorsunuzdur. tekrar hoşgeldin.

11 Eylül, 2006  
Anonymous Adsız said...

Hoşgeldin Elçin,pasta nefis görünüyor,ellerine sağlık.

11 Eylül, 2006  
Anonymous Adsız said...

Hoşgeldin Elçin,pasta nefis görünüyor,ellerine sağlık.

11 Eylül, 2006  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Sagol Yesimcim inan bende artik ara vermek istemiyorum o kadar özlemisimki inan devamli yorum var mi diye bakasim geliyor:)

Pembeli hosbuldum cok sagol annem eskisi gibi saglikli degilsede Allahimiza sükürler olsun beterinden saklasin insallah..

Sule canim cok sagol annem dedigim gibi eskisi gibi degil ama cok güclü oldugu icin yüzündeki gülücükler eksik olmuyor buda bize güc veriyor..

Hosbuldum Beyhan cok sagol pastayi begenmene cok sevindim..tadi da gercekten güzeldi:)

11 Eylül, 2006  
Blogger Dilek... said...

Elcin, hosgeldin. Pastan hem cok guzel, hemde cok pratik gorunuyor, ellerine saglik. Bundan sonra sIk sIk gorusmek umuduyla:)

13 Eylül, 2006  
Anonymous Adsız said...

Elimi uzatsam 1 dilim alsam diye gecirdim resmi gorunce..

14 Eylül, 2006  
Anonymous Adsız said...

Hoşgeldin Elçin, çok sevindim döndüğüne... yazılarının devamını sabırsızlıkla bekliyorum, özellikle minik canavarların maceralarını:)) Nilgün

15 Eylül, 2006  

Yorum Gönder

<< Home