Pazartesi, Ekim 24, 2005

Rastgele...

Sevgili Sibel beni 20 rastgele detayimi paylasmam icin sobelemis ve bende eyvah ne yazacagim kesin aklima birsey gelmez deyip heyecanlanmama ragmen hic zorlanmadigimi gururla itiraf etmeliyim:)


  1. Kis geldi diye neredeyse aglayabilecek kadar mutsuz olabiliyorum böylelikle depresyona girdigimin farkina bile variyorum:) hic sevmiyorum soguk ve yagmurlu havalari.
  2. Cok hassas midem vardir, annem ve ablam da aynidir, tatliyi ne kadar sevsek dahi cok yiyemeyiz hatta bir dilim pastayi bile bitirdigimiz nadir görülmüstür.
  3. Baskasinin sorunlarini üzüntüsünü kendiminki gibi benimser ve karsimdaki kisinin icine ben girerim ve onun gibi düsünmeye baslarim ve bu yüzden baya bir etkisinden kurtulamam.
  4. Tek arkadasim dostum ablamdir.
  5. Yanlis anlasilmaktan cok korkarim.
  6. Mutlaka kendime yeni esya veya herhangi birsey aldigimda sansima bozuk cikar ve ben bunu önceden bildigim icin pek sasirmam.
  7. Aksilikler hep beni bulur.Bir sokak numarasini aramaya kalksam tam aradigim numara kuytu köse de zor bulunan bir yerdedir.
  8. Cocuklara hic kiyamam hasta olduklarinda icim sizlar.oglum ve yegenimle normal zamanlar da yeterince ilgilenemedigimde vicdanen rahatsizlik duyarim ve mutlaka telafi etmeye calisirim.
  9. Engelli bir cocugum oldugu icin asla isyan etmem aksine bazen sansli insanlar dan birimiyim aceba diye düsündügüm bile olur.
  10. Gelen misafirim icin evimde hicbirseyim olmasa bile Allah'in soframizi bereketlendirdigini düsünür ve sofra da olanlara ben bile sasiririm:).
  11. Anlatma kabiliyetim hic yoktur.Birseyi bilsem bile kendime yarar ancak:) okudugum kitabin ismini yazarini ve konuyu ne kadar begenmis olsam dahi aklimda asla tutamam.Bunu sevgili Dilek'te okudugumda nedense mutlu oldum:) demek benim gibi olanlar varmis dedim cünkü zaman zaman rahatsizligini hissediyorum.
  12. Cok iyi bir dinleyiciyimdir, icten ve samimi duygularimla dilendigimi karsimdaki insan hisseder herzaman ama malesef fazla derman olabilen bir insan degilim cünkü yanlis yönlendirmekten cok korkarim.
  13. Icimin isinmadigi ve sevmedigim insanlara karsi mesafemi acikca koymaktan cekinmem.
  14. Cok titiz olmasam da daginik bir ortam da psikolojimin bozulabilecek derecede bunalirim:)
  15. Ev de ufak incik boncuk süs esyalari hic sevmem hatta hediye gelecek diye cok korkarim:)
  16. Kahvalti hazirlamaya bayilirim ve mutlaka ek birseyler yaparim ama sonradan sofrayi toplamayi hic sevmem ( yumurta kabuklari ekmek kirintilari vs:))
  17. Canim hep tatli birseyler ceker düsünürüm düsünürüm ama asla istedigim tadi bulamam.
  18. Ikinci bebegim gelecek diye hem mutluyum hem korkuyorum acikcasi, niye mi? Mutfakta simdi ki gibi zamanimi geciremeyecegimden endiseleniyorum:) bunalirim!
  19. Cok cesaretli bir insan degilimdir ama konu oglum olunca bilmedigim uzak yerlere bile tren veya tramvayla gider adresleri arastirir bulurum..
  20. Camasir yikamayi ve asmayi cok seviyorum ama toplamasini hala sevemedim.. kirli sepetimin yari da olmasi bile bana rahatsizlik verir.. bos olmasi lazim!:)
Bende buradan sevgili Burcukusu'nu, Nihan'i ve Özgül abla'yi hayatlarina dair 20 rastgele detayi paylasmalari icin sobeliyorum..kabul eder ve yazmaya zamaniniz olursa merakla bekliyoruz:)

14 Comments:

Blogger Burcu Özdoğan said...

Sevgili Elçin beni sobelediğin için teşekkür ederim bu arada bir bebek beklediğini şimdi öğrendim Allah bir avazda kolayca doğum yapmanı nasip etsin.Tatlı oğluna da sevgiler.
Yazımı hemen yazacağım

24 Ekim, 2005  
Blogger zinnur said...

Elcin'cigim, seni sobelemistim ama sobelenmissin bile. O zaman ben de baska birisini seceyim. Rasgelelerini okurken yeni bebek beklediginizi ogrendim. Hayirli olsun, rahat hamilelik, kolay dogum, hayirli ve saglikli bir evlat dilerim sana.

24 Ekim, 2005  
Blogger Doruk said...

Elçin'ciğim bu vesile ile seni tanıdığıma çok sevindi. Bebeğin içinse hiç tasalanma insan isteyince herşeye vakit buluyor. Bak benim miniğin 1 yaşına basacak neredeyse, anlamadan büyüyecek seninki de. Dilerim sağlıkla, kolaylıkla dünyaya gelsin bebeğin.

24 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız said...

elçin ben de okuduğum kitapları unutuveririm. :) Çok beğenip rafa kaldırmış olsam bile :))

24 Ekim, 2005  
Blogger Sibel said...

Elçincim, çok temiz kalplisin ama olumsuzluklara kendini şartlıyorsun galiba biraz, yanılıyor muyum? Herşey güzel olacak! Bu cümleyi günde birkaç kez tekrarla:)) Yanıtladığın için teşekkürler (ve bebek haberi harika!)

25 Ekim, 2005  
Blogger Dilek... said...

Sevgili Elcin, ne kadar temiz kalpli ve iyi bir insan oldugun satir aralarindan okuyor. Aman sakin degisme :-)

Ikinci bebecik icinde tebrikler, cok rahat bir hamilelik, kolay bir dogum ve hayirli evlat(lar) diliyorum.

25 Ekim, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Sevgili Burcu rica ederim:) dualarin icin de cok tesekkür ederim..

Zinnur abla beni sobeledigin icin yinede tesekkürler:)güzel dileklerinizi okudukca moral buluyorum..

Sevgili Burcu bende sizlerle bu sobelemeler sayesinde cok daha güzel seyler paylastigim icin ve sizleri cok daha iyi tanima firsati buldugum icin mutluyum.Insallah dedigin gibi vakit bulurum:) seninde güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim

Sule:) valla iyimi yoksa kötümü düsünüyorum bilmiyorum ama ohh cektim ya sizlerin sayesinde bendemi tuhaflik var demekten kurtuldum galiba:)

Sibelcim ve dilekcim böyle düsündügünüz icin cok tesekkür ederim..sizin gönlünüz cok güzel.ama sibel haksiz sayilmaz galiba,bazen senin dedigin gibi sartlandirdigim icinmi aceba olumsuzluklar yasiyorum diyorum ama hepte bana mi denk gelir ya:))artik esim bile vallahi karicim haklisin vardir herseyde bir hayir deyip gülüyor:)
Güzel dualariniz icin cok tesekkürler.

25 Ekim, 2005  
Blogger nihan said...

Merhaba Elçin beni sobelediğini görünce çok sevindim ve hemen yazmaya başladım. Umarım zevkle okursun.Yeni bebeğin de inşallah sana şans getirir.
Sevgiler.

25 Ekim, 2005  
Blogger pınar said...

ikinci bebek için tebrikler elçin.

25 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız said...

Elcin cok tatlisin, yazdiklarini zevkle okudum ve sanki kendimi gördüm yazdiklarinda merak ettim burcunu ayni burctamiyiz acaba? Ikinci bebeginin yolda oldugu haberine cok sevindim. Bebegini kolaylikla dünyaya getirmeni ve iki yavrunu mutluluklar icinde büyütmeni temenni ederim. Benden sana bir büyük nasihati daima pozitif düsün .
Kendine iyi bak oldumu canim.
Sevgilerimle

26 Ekim, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Sevgili Nihan rica ederim zevkle okudum hemen:)

Pinar cok sagol sende insallah hayirlisiyla dogumunu yapar ve bebegini saglicakla kucagina alirsin.

Özgül ablacim okuduguna cok mutlu oldum benim burcum Aslan:) seninkini de ben merak ettim simdi..güzel dileklerin icin cokkk tesekkür ederim ve nasihatin kesinlikle aklimda:)

27 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız said...

Bu güne kadar okuduğum en samimi 20 rastgele sizinki oldu.Çok içten ve doğal yazmışsınız.Bloğunuzu artık sürekli takip edeceğim,sevgiler...

06 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız said...

Merhabalar,
yazınız çok samimi keyifle okudum.Ama şu her işinizin ters gitme olayını okurken aynı eşim dedim içimden.Bazen bende ona sen sürekli işim ters gidiyor dediğin için işlerin ters gidiyor,söylediklerin dua yerine geçiyor vs. derim.Burcunuzun aslan olduğunu öğrenince daha çok şaşırdım çünkü eşimde aslan :)
Allah hayatınızızın sonuna kadar her işinizi rast getirsin ve asla sıkıntıda bırakmasın.

16 Mart, 2006  
Anonymous Adsız said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it
Picture of g string swimsuits

28 Aralık, 2006  

Yorum Gönder

<< Home