Çarşamba, Ekim 12, 2005

Cikolata ve Ahududu Soslu Irmik Tatlisi

Sevgili Sibel'in Kahvesin de gördügüm günden beri aklimdan cikmayan ve canimin cok cektigi
  • Cikolata soslu irmik tatlisini
  • yapmak istiyordum ve en sonunda yaptim..cokta güzel oldu:) sos olarak hazir sos kullandim.Tekrar ellerine saglik sibel, oglusum sapur supur yedi bitirdi:)
    Ben cikolata sosunu tatlilarin sogumasini beklemeden döktügüm icin heryerini kapladi!

    Kullandigim Sosu Almanya da yasayanlar cok rahatca büyük marketlerden bulabilirler!

    12 Comments:

    Blogger Sibel said...

    Elçin, eline sağlık canım çok güzel görünüyor tatlıların! Ben de çok severek yemiştim, yağ içermeyen tatlıları daha bir mutlulukla yiyorum:)

    12 Ekim, 2005  
    Blogger elcinin_mutfagi said...

    tesekkür ederim sibel..yag icermemesi güzel ama irmikli olmasi cok daha güzel:)

    12 Ekim, 2005  
    Anonymous Adsız said...

    woww, cikolata tatlisi nekadar harika görünüyor, su an orucluyum , ama felaket bir sekilde canim cekti , bende deniyecem bunu:D ikinizede tessekkürler,

    12 Ekim, 2005  
    Blogger pınar said...

    elçin, sibelin kahvesinde gördüğümden beri benim de aklımdaydı. aklımızda kalcağına midemizde kalsın demi:)

    12 Ekim, 2005  
    Blogger Burcu Özdoğan said...

    Sevgili elçin ellerine sağlık çok güzel görünüyor
    sevgiler
    burcu

    12 Ekim, 2005  
    Blogger elcinin_mutfagi said...

    ibischim ablacim tesekkür ederim ben sana yaparim valla hem bak evde daha sos da var:)mucukkks

    pinar aynen dedigin gibi aklimizda kalacagina midemizde kalsin:)ohh mide de bayram etti sibel'in sayesinde:)

    Burcu sana da cok tesekkür ederim begenmene sevindim..

    12 Ekim, 2005  
    Blogger Burcu ÜNAL said...

    elçin çok iştah açıcı ve çok şık duruyor..ellerine sağlık..

    sevgiler..

    12 Ekim, 2005  
    Blogger elcinin_mutfagi said...

    pastaci cok tesekkür ederim:)

    14 Ekim, 2005  
    Blogger Pitircik said...

    Merhaba,

    Ben de buna cok benzer bir irmik tatlisi yaptim. Uzerine sos olarak da Dr. Oetker ahududu- cilek sosunu kullandim. Harika oldu. Tekrar elleine saglik!!

    28 Ekim, 2005  
    Anonymous Adsız said...

    SELAM YENGECİM VALLA HİÇ ANLAMAM ÖLE YEMEK YORUMLARI YAPMAKTAN İLGİ ALANIMA GİRMİO SADECE GÖRÜNÜŞLERİ ÇOK GÜZEL HENÜZ TATLARINA BAKAMADIM AMA KARALIYIM YARIN YADA PAZAR GÜNÜ TARİFLERİNDEN BİRİNİ DENİCM YADA HAZIR KEK ALIP YAPACAM AMA MUTLAKA BİŞELER AYPACAM SENİ BURADA YERE GÖGE SIĞDIRAMIYORLAR BİDE TANISALAR ALLH BLİR DAHA NELER SÖYLERLER NELER

    07 Nisan, 2006  
    Anonymous Adsız said...

    Enjoyed a lot!
    » »

    10 Ağustos, 2006  
    Anonymous Adsız said...

    Looking for information and found it at this great site... » »

    21 Şubat, 2007  

    Yorum Gönder

    << Home