Cuma, Ekim 21, 2005

Elmali Krep



Sevgili Burcu'dan esinlenerek uzun zamandir yapmadigim krep'i yapmak istedim:) sitelerin bir güzel yönü de bu yaptigimiz seyleri unutabiliyoruz veya firsatimiz olmuyor ve benzerini gördügümüzde" aa uzun zaman olmustu yapmayali iyiki hatirlattin" diye düsündügüm cok oluyor:)

Malzeme:
  • dilediginiz kadar elma
  • 1 yumurta
  • 1 cay bardagi seker
  • 2 cay bardagi un
  • 1 bardak süt
  • 1 cay kasigi vanilya
Yapilisi:
  1. elmalari küp küp dograyin ve yumusayana kadar kavurun.
  2. seker, süt, yumurta ve vanilyayi iyice cirpin.en son unu ilave edin ve tekrar bir cirpin.
  3. bir cay kasigi tereyagini büyük tavada kizdirin ve 1 corba kepcesi ile hazirladiginiz hamur'dan dökün iyice yayin ve elmalari üstüne serpistirin altini üstünü kizartin.
  4. en son tarcin serpin.
Dilerseniz zeytinyagi ile de kizartabilirsiniz tabiki.
Bu malzeme ile üc büyük krep cikiyor!

5 Comments:

Blogger huysuz said...

çok güzel olmuşa benziyor,eline sağlık:)

22 Ekim, 2005  
Blogger Burcu Özdoğan said...

Sevgili Elçin ellerine sağlık.sayfanda bana yer verdiğin için teşekkür ederim
sevgiler
burcu

24 Ekim, 2005  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Tesekkürler huysuz ve tatli:) tadi gercekten güzeldi elmalar da biraz eksi olunca daha cok seviyorum..

xtra birbirimize tatli seyler hatirlatmaya kesinlikle devam edecegiz bir tatli sever olarak garanti verebilirim:)

Burcu ben tesekkür ederim gercekten sende gördükten sonra aklima geldi ve yaptim:)

24 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız said...

Canım tatlı çektiğinde kolayca yapılacak bir tatlı bulmuş oldum boylece. Krepi elmayla denemekde aklıma gelmemişti hiç. Elinize sağlık...

23 Ocak, 2006  
Anonymous Adsız said...

Excellent, love it! »

01 Mart, 2007  

Yorum Gönder

<< Home