Çarşamba, Ekim 11, 2006

Brownie ve Damla Cikolatali Kurabiye? :)




Bu aksam herzaman duydugum ve gördügüm meshur Brownie'yi yaptim.Daha önce hic denememistim ve normal kekten farki nedirki aceba derken tarifte kabartma tozunun olmadigini farkedince aradaki farkin sanirim bunun oldugunu düsündüm:).Bir hevesle yaptim ama ne yalan söylim ben pek begenmedim.Bu seferde esim begendi:)bana biraz kuru geldi.Bunun özelligide budur herhalde dedi ve cayla afiyetle yedi.Birdaha yapmam herhalde diyorum ben hala:)
Damla cikolatali kurabiye? ye gelince aslinda biraz macerali oldu cünkü kurabiye degilde mürdüm erikli pasta yapmaya baslamistim kiii benim ufak canavarim buna müsade etmedi ve zamanimi kisitladi:) ne yapsam ki simdi ben bu hamuru derken amaaan en iyisi kurabiye yap gitsin dedim sert bile olsa cayla bir sekilde tüketilir dedim ve gercekten de cayla yenebilecek bir kurabiye yani caysiz pek düsünemiyorum acikcasi:).Evet evet kurulara takmis durumdayim:) ne yapim pek sevmiyorum.Ama bir kurabiye'den isirip birde cayimdan yudumlarken baya da güzel yendi.

Bu arada makinamin ayari bozuldu sanirim resimlerimi güzel cekmekte zorlaniyorum umarim bir an evel cagresini bulurum.

7 Comments:

Blogger Burcu Özdoğan said...

Sevgili Elçin yine mutfakta harikalar yaratmışsın:)Ellerine sağlık.Resimler için picasa programını öneririm sana ne kadar kötü bir resim olsa bile tüm ayarlarını düzenleyip bloga atabiliyorsun.Harika bir program.Sevgiler...

11 Ekim, 2006  
Blogger Damak Tadı said...

Sevgili Elçin,
Çok güzel her ikiside,bizler resimlerden çok lezzetli olduklarını görüyoruz.Ellerine sağlık,sevgiler..Bende beklerim büyük bir zevkle..

11 Ekim, 2006  
Anonymous Adsız said...

Tatlı krizim geldi.çok nefis görünüyorlar..ellerinize sağlık..

11 Ekim, 2006  
Blogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Merhaba iki tarifinde birbirinden harika görünüyor ellerine sağlık canım. Hoşça kal.

11 Ekim, 2006  
Blogger Hatice said...

her ikisi de çok güzel görünüyor Elçin, ellerine sağlık.

11 Ekim, 2006  
Anonymous Adsız said...

Elçin resimler gayet güzel ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar sevgiler Ebru

11 Ekim, 2006  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Canim burcukusumuz:)tesekkür ederim.Picasa programini birinden daha duymustum ayar yapamassam sanirim dedigini yapacagim.

Sevgili Gül güzel sözlerin icin cok tesekkür ederim bloguna bir göz attim ve cok begendim birazdan daha bir ayrintili bakacagim cünkü bir tatli gözüme carpti onu incelemem gerekiyor:))cok degisik bir tarif..

serinmavi arada benimde tatli krizlerim tutuyor gercekten ama daha cikolatali veya pudding tarz seyleri tercih ediyorum böyle durumlarda:)) cok sagol ziyaretin icin cok mutlu oldum.birazdan bende sana geliyorum:)

Sevgili Perihan begenmene cok sevindim senin yemeklerinde cok güzel oluyor:) bir türlü firsat bulup yorum yazamadim ama devamli takip ediyorum ve devamli güncelledigin icinde cok mutlu oluyorum:)

Hatice'cim cok sagol senden duymakta ayri bir güzel:)

Ebrucum resimleri begendiysen ne mutlu bana:) inan baya bir üzülüyordum cünkü beni sinir ediyor bu aralar..Bir sürü resimden anca bir iki tanesini güzel tutturabiliyorum artik..Onlarida iyi kötü yayinliyorum zaten:)cok öpüyorum

11 Ekim, 2006  

Yorum Gönder

<< Home