Cumartesi, Ekim 21, 2006

Hindistan Cevizli Cikolatali Pasta


Bu ay esim ile ablamin dogum günleri bir gün arayla oldugu icin onlara sevgili Burcu'nun Hindistan cevizli cikolatali pastayi yapmaya karar verdim.Ki ne zamandir da gözüm bu pastadaydi ve ablamin yogun cikolatali pastalara bayildigi icin daha önceden böyle bir pasta yapacagimi söylemistim zaten.Daha yemeden mmmm cikolatali yap sakin öyle findikli cevizli birseyler yapma dedi:)) esim de findikli pastalari sever ama cikolataliyi da sevdigi icin bu pasta da karar kildim.Cokta iyi etmisim cünkü cok begenilerek yendi.Allah saglikli huzurlu sevdiklerimizle beraber daha nice dogum günleri görmeyi nasip etsin insallah.Bu pasta da tek degisiklik olarak muz yerine damla cikolata ekledim kenarlarini da cikolata ile süsledim.Birde malesef krem santim pek iyi degildi sanirim buzdolabindan cikardigimda cok sert bir krem di ama daha sonra erimeye basladigi icin beni baya bir üzdü ve bu yüzden birdahaki sefere disini sivi krema ile kaplamayi düsünüyorum.



Güzel tarifin icin tesekkürler Burcu :)

7 Comments:

Blogger munevver said...

Elçinciğim,ablanın ve eşinin yeni yaşlarını kutluyor,hep beraber sağlıklı,mutlu günler diliyorum.Eline sağlık.Bayramınız da kutlu olsun.
nanelimon.

21 Ekim, 2006  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Merhaba sevgili Münevver cok tesekkür ederim güzel dileklerin icin.. bende sizin bayraminizi icten kutluyorum hersey dilediginiz gibi olsun.

21 Ekim, 2006  
Blogger Defne said...

Elcin, esine ve ablaniza nice saglikli, mutlu yillar dilerim. Pastan cok guzel olmus, tadina da doyum olmamistir:) Ben de su aralar cikolatali pasta yapmak istiyorum, bu tarifi deneyeyim en iyisi.

Iyi bayramlar dilerim.

Sevgiler.

21 Ekim, 2006  
Anonymous Adsız said...

Elçin'cim eşinin ve ablanın doğumgünü kutlu olsun nice senelere .Bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum... İyi bayramlar!

21 Ekim, 2006  
Anonymous Adsız said...

Elçincim eline sağlık mutfakta en severek yaptığım pastalar diyebilirim bunun için kendime yeni bir site bile aldım pastacı kız koydum adını :)
Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı bunların hepsi Bayramın güzellikler iyi bayramlar dilerim :)

22 Ekim, 2006  
Blogger Burcu ÜNAL said...

Ablanın yeni yaşını tekrar kutlarım canım..

ellerine sağlık, afiyet olsun hepinize..

sevgiler..

26 Ekim, 2006  
Blogger Damak Tadı said...

Canım eşine ve ablana nice nice mutlu seneler ve yaşlar diliyorum.Pastan çok şık ve muhteşem olmuş ellerine sağlık..Birden Nurcu'nun sayfasındamıyım dedim kendi kendime tıpkı onunki gibi olmuş.O güzel ellerine sağlık canım,kimbilir tadına doyum olmamıştır..Sevgilerimle..

26 Ekim, 2006  

Yorum Gönder

<< Home