Çarşamba, Kasım 15, 2006

Bloglar'dan denemeler 1




Pancar tursusunu Yesim'de gördügümden beri yapiyorum ve inanilmaz seviyoruz..Hatta kendisinede demisimdir pancar deyince aklima hep sen geliyorsun artik diye:)) gercekten cok lezzetli oluyor..


Diger tarif ise sevgili Burcu'nun arkadasinda yedigi patates mantisi ve resimde gördügüm anda mutlaka yapaliyim demistim gercekten Burcu'nun da dedigi gibi enfes bir tat.

Not: Bu arada kac defa patlican yemeginin ayrintili resimleri eklemeye ugrastim ama malesef resimler bir türlü yüklenmiyor.

7 Comments:

Blogger Yesim said...

Elçin'cim afiyet olsun, beğenmenize çok seviniyorum. Bir arkadaşım daha var hamileyken canı çok pancar istiyordu ben de ona bu turşudan yapmıştım onun da aklına pancar deyince hep ben geliyorum :)

15 Kasım, 2006  
Blogger Damak Tadı said...

Sevgili Elcin'ciğim,
Pancar turşun çok güzel olmuş,iyi ki denemişsin bende çok severim sık sık da yaparım.Patates mantısın ise ayrı bir lezzet çok hoşuma gitti ellerine sağlık.Patates etkinliğinde tüm arkadaşlardan harika farklı lezzetler çıkacak diye çok sevinçliyim.Hem afiyetler olsun hemde ellerine sağlık tekrardan tatlım..Ayrıca Yeşim'in de ellerine sağlık,iyi ki tarifini denemiş hem sen mutlu,memnun hemde Yeşimi mutlu etmişin tebrikler.İşte paylaşımın en güzel örneğide bu olsa gerek.Canım çok şekersin çokkkk..Kocaman öpüyorum seni sevgiyle kal daima..

15 Kasım, 2006  
Anonymous Adsız said...

Elçin'cim ikiside nefis pancar turşusunu benimde görümcem kendi yapar gerçekten çok güzel oluyor seninde ellerine sağık kolaylıklar Ebru

15 Kasım, 2006  
Blogger Damak Tadı said...

Sevgili Elcin,
Sana ve ailene mutlu,sağlıklı ve neşeili bir hafta diliyorum.Sevgilerimle..Gül

17 Kasım, 2006  
Blogger Damak Tadı said...

Mutlu bir hafta diliyorum...Sevgiler.

20 Kasım, 2006  
Blogger Behiye said...

Elçinciğim aklıma getirdin pancar turşusunu, çok oldu yapmayalı. Ellerine sağlık, sevgilerimle.

20 Kasım, 2006  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Canim yesim'cim senin sayende pancar tursusu yapar oldum tekrar tesekkürler..hemencik bitiveriyor:) yine alip yapacagim bu hafta.

Sevgili Gül'cüm ben diger bloglardan tarifler denemeyi cok seviyorum ve bunlari paylastikca daha cok kisilere ulasilabilecegini düsünüyorum:)
sende daima sevgiyle kal canim

Sevgili Behiyecim bloglar böyle durumlar da da iyi oluyor dimi:) uzun zamandir yapmadigimiz unuttugumuz tarifleri hatirlatabiliyoruz birbirimize:)yaparsan simdiden afiyet olsun..

23 Kasım, 2006  

Yorum Gönder

<< Home