Perşembe, Kasım 23, 2006

Mozaik Pasta


Aslinda cok bilinen bir pasta ama bende bazen bildigim tarifleri bloglarda görüp aaa uzun zamandir da yapmadim ne iyi oldu dedigim oluyor..Hatta ufacik degisiklikler bile yenilik katiyor bazi tariflere..

Mozaik Pasta



Malzeme:
  • 2 bardak petibör bisküvi
  • yarim bardak pudra sekeri
  • 1 bardak süt
  • 1 bardak kakao ( benim kakao biraz acimsi oldugundan yarim bardak kullandim)
  • 100 gr margarin
Yapilisi:
  1. Bisküvileri kücük parcalara kirin.
  2. Margarini eritip soguduktan sonra pudra sekeri ile karistirin.
  3. Icine süt ve kakao katip karistirin ve bisküvilerin üzerine dökün iyice karistirarak yedirin.( bisküvilerin cok kirilmamasina dikkat edin)
  4. Karisimi ister aluminyum kagida döküp piramit sekli verin isterseniz degisiklik yaparak benim gibi kek kalibin icine file badem serpip üzerine karisimi dökün ve buzlukta kendini toplayana kadar bekletin.Kalibtan cikarmasi biraz zor olabiliyor o yüzden bir tarafini bicakla sadece kestim yani dilim olarak cikarmadim böylelikle rahatlikla cikarabildim. pastayi.
Aslinda bu tarife 1 yumurta da giriyor ama ben cig yumurtayi gereksiz buluyorum inanin yumurtasiz da gayet güzel oluyor:)

8 Comments:

Blogger Dilek... said...

Elcin, bilindik bir tarif mozaik pasta ama sunumun cok orijinal ve alimli:)

23 Kasım, 2006  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Ayy dilekcim inan senden yorum görünce öyle mutlu oldum ki inanirmisin daha dün mailini aradim blogunda ama bulamadim..Nerelerdesin cok özlettin kendini..Aman habersiz birakma lütfen bizi:) cok cok öpüyorum seni

23 Kasım, 2006  
Blogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Merhaba canım ben mozaik pastanın her çeşidini çok severim buda çoooooooook güzel görünüyor ellerine sağlık.
Hoşça kal.

24 Kasım, 2006  
Blogger Damak Tadı said...

Sevgili Elcin,
Mozaik pastanın bu kadar şık alımlı sunuşunu ilk kez gördüm desem beni yadırgamazsın umarım.))
Ellerine sağlık canım benim hayran hayran bakmaktan kendimi alamıyorum inan.Mozaik pasta pasta olalı ilk kez bu kadar şık göründü gözüme,o güzel gönlüne sağlık senin canım.İçindeki sevgin nasıl da ışık saçıyor etrafa.Ağız tadınız bu pasta kıvamında olsun herzaman..Afiyetler olsun..

Sana ve güzel ailene mutlu bir hafta sonu diliyorum..Işığınız bol olsun..Sevgiler tekrardan..Gül

24 Kasım, 2006  
Blogger OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said...

Sevgili Elcin,
ellerine saglik görüntü muhtesem, eminim tadi da öyle...
Güzel bir bahcem var ziyaretini beklerim. Ayrica 25 Aralikta YE#ÖZEL Yilbasi ve Bayram Mönüsü masa düzeni evsahipligigi yapacagim. Banner sayfamin sag alt bölümünde.
Sevgiler Sonia...

29 Kasım, 2006  
Anonymous Adsız said...

Locksmith San Diego

09 Ocak, 2012  
Anonymous Adsız said...

I truly love your blog.. Very nice colors & theme. Did you build this website yourself?
Please reply back as I'm attempting to create my own personal site and would love to learn where you got this from or exactly what the theme is named. Kudos!

Check out my weblog; Tree lending

09 Mayıs, 2013  
Anonymous Adsız said...

Can you tell us more about this? I'd love to find out some additional information.

Feel free to visit my homepage: royal gardineer solarbetriebene teichpumpe biosphere

18 Haziran, 2013  

Yorum Gönder

<< Home