Pazartesi, Kasım 20, 2006

Prenses 9 Yasinda:)



Benim 2 oglum var ve keske yegenim de benim kizim olsaydi diyorum bazen:) gerci zaten benim de kizim ama keske temelli bende kalsa:)) inanin her hafta sonu asagi yukari teyzesine gelirbende öyle alisiyorum ki ona giderken agliyorum..hatta tatilde kaldigi zaman teyze arkamdan aglama olurmu bende cok üzülürüm diye teselli eder beni..Yavrum benim yasina göre öyle akilli ve olgun ki..Büyük oglum asik ona:) onu tek anlayan sanirim Aleynamiz..Bebekliginden beri beraber büyüdükleri icin oglumun herseyini anliyor ve en ufak bir gelisim gördügünde bile kosa kosa teyzeee taha böyle yapti söyle yapti diye heyecanla anlatir..Hatta o tek cocuk oldugu icin bende kardes istiyorum ama aslinda gerekte yok Taha zaten benim kardesim dedigi zaman icim bir hos oluyor..Kücügümüzü yani Hida'yi de cok sevmesine ragmen hep dilinde Taha'nin olmasi beni daha bir mutlu ediyor..Allah insallah herseyde evlatlarimizin hakkinda hayirlisini versin insallah..

Ben yine sevgili Burcu'nun Pandispanya tarifini kullandim ve gercekten yumusacik tam cikolata tadinda bir kek oluyor bayiliyorum:) tekrar tekrar tesekkürler canim..Bu sefer sadece vanilya aromasi yerine vanilya sekeri kattim..Ara ve üst kremasini sivi krema ile yaptim bunun icin 600 ml sivi krema ve 2 paket krema sertlestirici ile 10 kasik pudra sekerini cirptim..



Iyiki dogdun melegim daha nice güzel dogum günleri kutlariz hep beraber insallah..

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

Doğumgününüz kutlu olsun pastanızda çok güzel olmuş tam prenseslere layık ellerine sağlık sevgiler Ebru

20 Kasım, 2006  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Cok tesekkür ederim canim:)

23 Kasım, 2006  
Blogger Damak Tadı said...

Doğum gününü kutlarım bende prensesimizin.))
İyi ki doğmuş,iyi ki aranızda,nice nice uzun yıllara doğum günü tekrar kutlu olsun.Allah şansını açık etsin meleğim.Yüzündeki gülümseme hiç eksilmesin.
Ellerine sağlık Elcin'ciğim,pastan harika olmuş ellerine sağlık..

Sevginiz bol ve daim olsun..Gül

24 Kasım, 2006  
Anonymous Adsız said...

pastana bayıldımm.
helekı gorunusune hayranım.
yanlız bı sorum
var
o güzel suslerı nerden buluyonn
ana bılgı verır sen sevınırım
benımde kızımın dogum gunu için bu patayı dusunuyom
gorusmek üzere
fatima betül,

13 Ekim, 2007  

Yorum Gönder

<< Home