Cumartesi, Aralık 30, 2006

Hayirli bayramlar Ve Mutlu Yillar


Herkesin bayramini en icten dileklerimle kutlar ve aileleriyle sevdikleriyle daha nice güzel bayramlar dilerim.
Yeni yilda aklima gelen ilk sey saglik saglik saglik! Anneme ogluma ve tüm sevdiklerime saglik icin hep dua ediyorum.Hakkimizda bu yil da insallah herseyin hayirlisini diliyorum Allah'tan.




Pandispanya ( ben 2 tane 16 cm'lik kücük kalip kullandim):
  • yarim su bardagi siviyag
  • bir bardaktan 2 parmak eksik yogurt
  • 1 su bardagindan 2 parmak eksik un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya sekeri
  • 100 gr. beyaz cikolata
  • 1 bardaktan 2 parmak eksik seker
  • 3 yumurta
Ic krema:
  • 200 ml süt
  • 2 paket kakaolu krem santi (ben 1 kasik toz kakao ekledim)
Üzeri icin:
  • 1 paket hazir cikolata sosu
Yapilisi:
  1. Pandispanyayi bir gün önceden hazirlayin.
  2. Yumurta ile sekeri ve vanilya sekeri yaklasik 10 dakika cirpin.
  3. Erittiginiz cikolatayi da ekleyin ve cirpmaya devam edin.
  4. Daha sonra yogurt siviyagi tek tek ilave edip cirpmaya devam edin.
  5. En son elediginiz un ve kabartma tozunu ekleyip yavasca cirpin.
  6. Yaglayip unladiginiz kaliba döküp 175° derece firinda yaklasik 25-30 dakika pisirin.
Kremamizi hazirlayip buz dolabinda soguyana kadar bekletin.
Ortadan kestiginiz pastaya kremayi sürün.Disini da kremayla kaplayin.
Hazirladiginiz cikolata sosun iyice soguyana kadar elinizle tel cirpiciyla karistirin.Daha sonra üzerine strec folyo sererek dolabta iyice sogumasini bekleyin.
Tel izgaranin üzerinde sosu heryerine gelecek sekilde kaplayin ve ic kremadan kalaniyla pastanizi süsleyin.

16 Comments:

Anonymous Adsız said...

gidip gelip pastalarınıza bakıyorum. Öyle lezzetli görünüyorki... Yarın mutlaka birini deneyeceğim. ARtık dayanamayacağım. Sözde diyetteyim :)

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar ...

sevgiler

08 Ocak, 2007  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Ne kadar mutlu oluyorum böyle güzel yazilari okuyunca:) cok tesekkür ederim.Insallah yaptiginda da tatlarini begenirsin. Arada diyeti bozmak lazim olsun:))

Sevgiler

09 Ocak, 2007  
Blogger hayat said...

Merhaba elçin tarifler harika ellerine sağlık. Çocukların çok tatlı maşallah allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin.Görüşmek dileğiyle sevgiler..

10 Ocak, 2007  
Blogger yemek said...

Merhaba Elçin hanım, pastanız beni ye diyor, ellerinize sağlık.
Sevgiler...

10 Ocak, 2007  
Anonymous Adsız said...

merhaba,

pasta muhteşem ötesi....
yapacağım fakat iç kremasını anlayamadım....toz kremşantiyi sıvı krema ile mi hazırlanıyor???

cevabınız için şimdiden sağolun...

sevgimle

12 Ocak, 2007  
Blogger Damak Tadı said...

Sevgili Elcin'ciğim,
Canım yine muhteşem bir pasta yapmışsın,üstelik çok da nefis gözüküyor tatlım..O güzel ellerine ve parmaklarına sağlık bitanem..Afiyetler olsun canım benim..

Sana ve ailene mutlu bir hafta sonu diliyorum,sevginiz hiç eksilmesin..

12 Ocak, 2007  
Blogger hayalperisi said...

belki konuyla ilgili degil ama oglunuzla ilgili yaziyi okudum ve agladim tek bir kelime yazmak istedim


siz bir melegin annesisiniz

oglunuzu kocaman öpüyorum

19 Ocak, 2007  
Blogger LaMa said...

Elcin nerelerdesin?

29 Ocak, 2007  
Blogger yemek vakti said...

Elcincim,

pastan cok güzel görünüyor.Ellerine saglik

31 Ocak, 2007  
Anonymous Adsız said...

elçin nerelerdesin, merak ettim inşallah kötü birşey yoktur tariflerini bekliyorum biranönce...

01 Şubat, 2007  
Anonymous Adsız said...

Merhabalar herkese;

Öncelikle cok özür diliyorum bunca zamandir cevap veremedigim icin..Bilgisayarimiz arizaliydi ve internete girme sansim hic yoktu malesef ve yorumlari görünce cok mutlu oldum ama bir yandan da üzüldüm hele ki sevgili ilkay kim bilir ne kadar sinir olmustur cevabini alamadigi icin..Cünkü tarifi yazarken bir yanlislik yapmisim ve 200 ml süt yazacagima 200ml sivi krema yazmisim:( cok özür diliyorum.
Beni merak etmeniz de ayrica duygulandirdi beni cok tesekkür ediyorum hepinize..Insallah bir aksilik yasanmassa yine sizlerleyim::)

12 Şubat, 2007  
Anonymous Adsız said...

Güzel bir tesadüf oldu.Yine senin pasta tarifinden yola çıkarak bir tarif yayınlamıştım bende.Güzel dileklerin için çok teşekkürler.Link konusunda da çok sevinirim açıkçası.

12 Şubat, 2007  
Anonymous Adsız said...

elçin hanım selammmmmm

ben ilkay!!!!
yok canım sinir olmadım::(
sadece merak ettim siteyi bıraktınız mı diye...daha da önemlisi inşallah sağlıktadırlar diye dua bile ettim...çünkü sizi şahsen tanımasam da blogunuzu sürekli takip ediyorum ve çok beğeniyorum ...neyse ki bir bilgisayar arızasıymış.....cevap gelmeyince ben denedim sıvı kremayla tarifi....çok da güzel oldu.....tekrar paylaşımınız için ve cevabınız için çooooook teşekkürler....sevgilerimle

14 Şubat, 2007  
Blogger pınar said...

elçin nerelerdesin?

24 Şubat, 2007  
Blogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Elçin canım seni merak ettim nerelerdesin iyimisin.

27 Şubat, 2007  
Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com - Çay Kazanı - Çay Makinaları - Semaver - Tasarruflu Çay Makinesi - Döner Makinası - Tost Makinesi - Fritöz - ızgara - meyve suyu soğutucusu - portakal sıkma makinesi - Sıcak Çikolata Makinesi - Waffle Makinesi - Portakal Sıkacağı - Çorba Kazanı - Kahve Makinesi - Su - Süt Otomatı - Sosis Makinesi - Krep Makinası

02 Ocak, 2015  

Yorum Gönder

<< Home