Pazartesi, Aralık 04, 2006

Isteee bebisleriminin Slide Show'u:)

11 Comments:

Blogger OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said...

Elcin merhabalar, bebislere cok tatli masaallah. Demek Frankfurttasin. Bende Stuttgarttayim. Yazlari Heidelberg bölgesinde kaliyoruz, eger blogumu gezdiysen zaten yazi ve resimlere raslamissindir. Sevgilerimle Sonia...

05 Aralık, 2006  
Blogger SEDA said...

maşallah çok güzel çocuklar.allah esirgesin,şanslarını güzel etsin ikisinin de...

seda
tarifname.blogspot.com

06 Aralık, 2006  
Blogger pınar said...

maşallah. ne tatlılar elçincim. hele o gözler...
aman nazar değmesin.

06 Aralık, 2006  
Anonymous Adsız said...

cok güzel olmus, ufaklik gittikce sana benziyor...selamlarimla asiye

06 Aralık, 2006  
Blogger Unknown said...

Allah bu guzel evlatlari bizlere bagisladin.Nazardan korusun...Gozleri tam bakilasi bunlarin:)sevgiler...

Gulenay

06 Aralık, 2006  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Sonia merhaba ben Frankfurtlu degilim sadece gezme amaciyla gitmistik ama yinede oraya uzak sayilmam Mannheim da yasiyorum..Heidelberg'e yakin yani:)

Sedacim merhaba dualarin icin tesekkür ederim

Pinar canim senin sayende slide show'umuzu da hazirladik:) begenmene sevindim

Asiyeee canim ya inan yorumunu okuyunca acayip mutlu oldum..Bana benziyor dimi ( ee bu da bana benzesin yani:)) Bu arada inanirmisin cumartesi günü esini aramistik bize gelin diyecektik cep'i kapali olunca calisiyor diye birdaha aramadik:)ama mutlaka bekliyorum olurmu bebisinle beraber:)

Sevgili gulenay güzel sözlerin icin cok tesekkür ederim Allah tüm evlatlarimizi bize, bizi de evlatlarimiza bagislasin insallah..Sana da sevgiler canim

06 Aralık, 2006  
Blogger munevver said...

Elçinciğim,çok güzel çocukların var.Allah acılarını göstermesin.Hele büyüğü...Ne kadar güzel gülüyor.O,kendi dünyasında hep mutlu olacak.....Seni çok iyi anlıyorum...13 yıl bitkisel hayatta kalan bir meleğin annesi olarak....

Sana güç,sana sabır,sana mutluluk diliyorum.Biz anneler her zorluğun altından kalkmayı beceriyoruz.Ve ,yaşamayı ve yaşatmayı çoooook seviyoruz....
Seni ve bebişlerini çok öpüyorum....
Sevgiyle,nanelimon.....

07 Aralık, 2006  
Anonymous Adsız said...

canim insallah haftasonu birgün esimin calismadigi birgün geliriz sizi ziyarete, benim oglan da alissin artik gezmelere...;) Biz size haber ederiz, canim kal saglicakla...Asiye

09 Aralık, 2006  
Blogger Damak Tadı said...

Sevgili Elcinim,
Canım allah bu güzellikleri nazarlardan saklasın korusun.Seni onlara onlarıda sana bağışlasın yüce rabbim..Senden rica etsem benim için onları öper misin??

Canım güzel günleriniz olsun daima,sevgiyle öpüyorum sizleri..

Burdan kocaman sevgiler gönderiyorum sana ve güzel ailene..

13 Aralık, 2006  
Blogger ebru said...

yerim o bebislerin ben:) ,masallah hepside anneye cekmis, öp onlari benim yerime.... yaptigin pastalarada hayranim, ellerine saglik:)

14 Nisan, 2007  
Anonymous Adsız said...

ELÇİN nasılsın.? Canım ben SEMRA ablan, dün annenler bendeydi. Sizlerin kulaklarını çınlattık. Devamlı blog'unu geziyordum. Fakat senin blog'un olduğunu tesadüf EMEL'den öğrendim.Şimdi daha da dikkatli bakıyorum .Epeydir ara verdin, artık fırsat yarat.Güzel yemek tariflerinden bizleri mahrum bırakma canım.Bu arada eşine çok selamlar,bebeklerinide bizim için öp.

15 Mart, 2008  

Yorum Gönder

<< Home