Pazartesi, Mart 12, 2007

Blogum da Sorun Var Ugrasiyorum :(

5 Comments:

Blogger ebru said...

insallah sorunlarini bir an evvel halledersin :) selamlar

14 Nisan, 2007  
Blogger one ben bir sey said...

elçincim ,
resim yükleyememe blogger serverından kaynaklanan bir sorundu ben de bloğumda yazmıştım neyse çabuk çözüldü.
sevgilerimle

21 Nisan, 2007  
Anonymous Adsız said...

sİZE bİR kARAVAN hEDİYE eTTİM.
sEVGİLER, hARTAL

09 Haziran, 2007  
Anonymous Adsız said...

selamlar

nette arama yaparken cankiri pihti tatlisinin resmini buldum. siz yapip eklemissiniz ama sitenizde o resim yok. tarifini de eklerseniz sevinirim. tesekkurler :)

29 Eylül, 2007  
Blogger elif said...

ben görümcecigin elif tariflere baktım hepsini begendim aferin kız sana gerci ben senin gibi kusur bulamam herseyeidare et ben yorumsuz insanım:)seviyorum seni kız

01 Mayıs, 2008  

Yorum Gönder

<< Home